Ni får leva med mobbade bilder

Okej inte den bästa bilden i världen, men i alla fall, ni vill ju ha bilder så ni får leva med mobbade bilder! Parkeringen efter skolan idag. Det var blue and gold day plus en assembly (stavning någon hehe?), vilket typ betyder att hela skolan samlas tillsammans in the gym (inte utomhus eftersom det är "vinter" hahah), och så är det massa uppträdanden (lärarna battlade mot varandra, höll seriöst på att dö!!!) och så sitter man typ och skriker Senior tills man dör hahaha, och hela dagen idag var faktikst sjukt rolig. Skratta så sjukt mycket hahah (Kiara och jag idag alltså, hahahah).

Imorgon är det time for Winter Formal, vilket är typ en dans och jag är faktiskt sjukt taggad! Och idag efter skolan var jag tvungen att åka till ett Mandatory meeting med alla exchange students som har min area. rep, trodde att det skulle bli ganska tråkigt men det var faktiskt kul. Jag, Elise, Som och Kemah (Sahuarita Exchange students), hade fett kul tillsammans.
Time to sleeeep
see ya!

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0