Knäppaste sommaren

Heeey Bloggen
Idag åkte jag hem till Malin och blev klippt i håret. Det var himla trevligt och nu slipper jag klippa mig i USA på ett tag vilket äger galet. För jag har fått någon weird tanke om att Amerikanare kommer förstöra mitt hår och klippa värsta uppklippta frisyren och FÖRSTÖRA ALLT. KATASTROF. Hahaha. Nej men jag hängde väll där i några timmar och drack te och sådär. Bästbäst. Och herregud det är så jobbigt och säga hejdå till alla!!!
Förresten har jag nästan glömt att jag var i Grekland. Men det var jag ju liksom. Hela den här sommaren har varit så knäpp! Ingenting har blivit som jag tänkt från början liksom. Hahah.
Puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0