Åska och stekvarmt

Hey there bloggen
Igår så nämndes the independence day och boston tea party för första gången på US History class, haha. By the way liksom. Det är ganska kul att ha historia och se hur amerikanarna ser på sig själva alltså. Hahaha. Och Mr. Rod är hela tiden jätteintresserad av vad jag tycker om allting eftersom jag har en helt annan bild av allt än alla andra i klassrummet tycker han haha, hela tiden typ "heeeeey Theresaaa" hahah.

Blev inbjuden till Destiny´s birthday party today också haha, så det blir ju kul. Hon är sådär typiskt amerikan, jättetrevlig och jätteglad hela tiden. Och jag har inte ens några klasser med henne, har bara pratat med henne kanske fem gånger, så det är ju kul att bli inbjuden i alla fall. Woho, woho.

På fredag ska jag campa med Kathy och Som haha!

Plus att jag har mitt första test på fredag, i Anatomy och det är galet svårt. En miljon konstiga kroppsdelar på engelska och tre tusen andra nya ord och det är meningen att jag ska memorisera hela grejen och kunna lokalisera olika kroppsdelar efter olika system och jag vet inte ens vad kroppsdelarna betyder haha! Så lycka till alltså.

Vi spelar någon slags förenklad verision av american football på min morning P.E och alltså hahahaha.
1. Jag har aldrig i mitt liv spelat eller sett american football
2. Det är 30 killar och 10 tjejer och killarna passar bara till varandra
Det går bra för mig på P.E alltså!!! Not. Jag fångade bollen en gång idag, plockade upp den två och missade den tre.
By the way kan jag ju informera er om att mitt face och mina armar är rosa. Man tror ju inte att man ska bli solbränd när man bara går mellan lektioner på fyra minuter, men det blir man! Hahaha.
Kan ju berätta att det var 41 grader varmt idag.
Puss


Kommentera inlägget (3)




Kommentarer
Postat av: Katrin

Kul att campa! :-) Ska ni tälta och vet du vart ni ska?

2011-08-24 @ 13:41:28
Postat av: Anna

Fattar inte hur du klarar att röra dig i 41 grader -och sen spela american football!!! Luftkonditionering?? Du är urfin på kortet, jättesöt <3.

2011-08-24 @ 23:01:41
Postat av: Thomas H

Håller med Anna. Hur bär man sig åt för att klara sig i denna värme. Spelade lite innebandy i våran idag varma väder (+20 och fuktigt) och eftersvettades i typ 2 timmar. Tufft.

Har ni skydd på er när ni spelar football?

2011-08-25 @ 14:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0