Halloween

OMG guys seriöst vet ni vad jag gjorde idag? Soccertryouts, och första dagen är bara running. Så vad vi gjorde var alltså att, ni vet the track or like a staduim tror jag det heter, första raksträckan så gick vi snabbt, första kurvan joggade vi, andra raksträckan spurtade vi, andra kurvan jogg och så började vi om. Och vi gjorde detta i 40 minuter. Sedan var det tio minuter paus och sedan 40 minuter igen. FATTAR NI HUR JOBBIGT DET VAR. Man kan ju lägga till typ 25 grader varmt eller mer utan vind också haha. Första femton minuterna var jag seriöst nära att ge upp typ fem gånger. Men så fortsatte jag och nu känner jag mig sååå cool som klarade det. För jag har ju inte sprungit regelbundet sedan öh aldrig kanske haha. Men hur som helst så var det 52 tjejer som ska trya out för laget vilket är way to many (förra året behövde de inte göra ngra cuts nästan!), så chansen att jag kommer med är ju inte sådär jättestor hehe. Dumma bra sportskola! Jag vill spela soccer! Så jag har antagligen precis köpt cleats och shin guards helt i onödan (måste ha för tryouts).

Bästa halloween ever förresten. Eller knäppaste kanske. Börjar med att springa i åttio minuter, sedan in till Tucson och för att köpa cleats med Kevin och efter det var vi tvugna att åka hem till Rena, och lämna hennes tröja och hämta Som's plånbok. Det började med att vi inte hittade gatan. Sedan hittade vi gatan, men då kunde vi inte hitta numret. Det var seriöst som Grimaldiplan 12 i Harry Potter! Totally borta! Vi gick ut på gatan och letade till och med och jag kände mig som en Trick or treat människa (vi passerade ungefär åttielva utklädda människor på vägen), och tillslut gick vi upp och frågade en zombie för vägbeskrivning, folk sitter faktiskt utanför husen här utklädda och väntar på att alla trick or treat kids ska komma. Och jag fick en Kitkat. Och sedan så åkte vi åt andra hållet och tillslut så find vi numret, men då kunde vi inte hitta huset! Det var så läskigt, som värsta skräckfilmen. Man gick in genom en port och sedan på en konstig gatasak innanför ungefär forever innan vi hittade huset haha! Så värsta Halloweenen alltså.
puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0