Merry Christmas or what?

Hey
Så igår hänge jag på IKEA i Phoenix. Swedish Meatballs och massa billyhyllor liksom. Dom hade även lite svensk mat, så jag köpte Glögg, pepparkakor och tunnbröd. Tummen upp på det alltså. Det ser exakt ut som i Sverige och namnen på allting står på svenska! Så himla roligt ju.

OCH jag fick ett paket från Mormor och Morfar igår!:D Svenskt lösgodis, tidningar, kläder och recept på godaste bullarna ever. Blev så himla glad! SÅ TACK SÅ MYCKET MORMOR OCH MORFAR.

Planerna för dagen fortsätter att ändra sig och jag vet inte riktigt hur det blir! Skulle iväg med Kiara och sedan iväg på en annan grej med några andra. Får se hur det blir. Var alla fall inne på Fry's och shoppade mat och grejer och herregud det var så amerikanskt där inne. Det var ungefär 30 julgranar, och julpynt exakt överallt och så gick alla anställda runt med tomteluvor och eftersom det var någon speciell lördag så var det massor med free samples överallt och så spelade dom massa julmusik. Hallå det är 12 november! Det har inte ens varit Thanksgiving yet liksom.

Puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0