one day in november

Life is good guys.
Jag trodde jag skulle bli bättre på engelska när jag kom hit, men det känns som det ända jag har lärt mig är att prata tonårsamerikanska med en svensk accent (don't know how many times I've heard "loooove your accent!" haha) och överanvända ordet "Like". Alltså jag skämtar inte, jag säger like minst en gång i varje mening, herregud. Ibland brukar jag räkna "like" när andra pratar, och när man kommer upp i femton på typ en minut blir det lite komiskt haha. Eller okej jag har väll blivit fett mycket bättre också, men i alla fall.

Skolan börjar bli så najs nu förresten, nu när man känner många människor och verkligen har börjat komma in i allt på riktigt. High School är faktiskt galet roligt. Och det är inte som jag går på någon annans skola längre, utan Sahuarita High är verkligen min skola nu och allt annat känns galet avlägset. Min favoritklass är nog Anatomy (för att Mrs. Kempton är så grym) och Aerobics and dance är alltid najs. Dagarna går så fort! Känns väldigt långt innan P.E börjar men efter P.E och är en bit in English Class så går dagen asfort. Liksom Rita lite i Art, hänga i Newpaper class (vilket inte så ofta betyder skriva, utan snarare kolla på youtube clip med Kiara och Renae eller plugga haha), gå till Anatomy och dissikera en hjärna, göra någon rolig labb eller kolla på house sedan är det lunch och sen lyssna på Mr. Rod i History (vi behöver aldrig göra något, bara lyssna när han snackar om massa roliga saker) och sedan gå till Aerobics och göra turbo kick or something like that och sedan är dagen över! Grymt!

And people, only three weeks to Christmas break! (OMG Jullovet är liksom halvägs! Helt galet!)
Och det är ganska svårt att få Julstämning när vädret mitt på dagen är som svensk sommar haha. Men jag försöker!
Puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Jossi

OJ, ofta du har fem lektioner innan lunch :OOO hur överlever man mat-mässigt?? PUSS<3

2011-12-01 @ 19:13:32
URL: http://smultronp0p.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0