Skicka paket + familj = sant

Kära mamma och pappa och resten av familjen, ni måste vara bäst i världen! Min systemkamera är i USA!!!!! Jag är SÅ glad. Tack tack tack tack!!! Jag trodde jag skulle få freaking esterellachips och så får jag min Nikon D70 istället!! SÅ MYCKET BÄTTRE MED MIN KAMERA<3


Har precis varit med om min första och enda Homecoming Dance! (We lost the game, though). Det var kul! Jag är glad att jag var där. Har faktiskt inte varit hemma förrän nu. Åkte hem till Elise efter skolan eftersom vi skulle hem till Brianna och göra oss i ordning till homecoming. Så Elise's house, then Brianna's house and then the game and then homecoming Dance. Score!
puss

Kommentera inlägget (3)




Kommentarer
Postat av: Katrin

Kul att du blev så glad! Paketet med kameran måste ha kört om det andra paketet med chips :-) lite kläder mm.

2011-10-22 @ 09:44:00
Postat av: Lennart Eriksson

Hej Therese

Vad kul att Du har fått över Din kamera. Den kommer Du att ha mycket glädje av, alla vi andra också förstås när vi får se resultaten.

Lev väl

Puss o kram Morfar

2011-10-22 @ 09:57:35
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: Anita

Wooohoooo då kommer du fota mer! Och lägga upp massa fint på bloggen, eller hur???? :)

2011-10-22 @ 11:49:53
URL: http://anitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0