Art Club och sådär

Hey
Idag var det Art Club haha. Det är faktiskt jätteroligt. We are making a float for homecoming, the theme is monsters inc. Så idag målade vi alla dörrarna, ni vet. Så jag hängde där till fem, sedan hämtade Kathy upp mig och vi åkte till MacDonalds, och sedan till någon fireside i Tucson. Jag hängde bara med dit för att jag behövde skjuts från skolan klockan fem haha, men det var ganska roligt! Lite mindre roligt är det ju att jag har both US History test and Anatomy test tomorrow. Plus en Biography about en 75årig människa som jag intervjuade förra veckan i Engelska.

En ganska knäpp grej för övrigt. Eftersom jag inte känner allt för många sjuttiplussare här borta så gick jag bara över till några grannar två hus bort och typ hej kan jag intervjua dig. Och så gjorde jag det. Sedan visar det typ sig att han är känd! Hahah. Eller han har givit ut en bok om sig själv och allt, är typ en känd sports journalist, och så gav han mig en bok på slutet som han signerade och allt. Och jag fattade ju inte alls det från början liksom. Kan ju säga att jag för ett år sedan aldrig trodde att jag skulle sitta i Arizona och intervjua en känd 75årig sportsjournalist haha.

Och för övrigt skiter jag helt att plugga till anatomytestet, hoppas bara att jag har tur haha, för det är ju A-D svar i alla fall.

Vet ni vad som är så himla grymt här förresten? Det är free refill överallt! Liksom om man beställer en cola på en resturang så fyller dom på den hela tiden och det är så grymt. Äntligen kan jag dricka upp allt innnan middagen kommer och ändå ha cola under middagen. Kathy och Som skrattade så mycket åt mig första gången vi var ute och åt och servitören typ fyllde på mitt glas åtta gånger eller något hahaha. Men allvarligt, free refill på Donken! Det är bara galet.
Puss hörrni

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Tesse, nu måste jag ju bara få veta vem den kände sportjournalisten är?

2011-09-30 @ 13:29:09
Postat av: jenny

GULLE! saknar dig! jag hoppas att REFILL-grejen inte gör att du stannar längre än du egentligen ska! :) pusssssssar

2011-10-01 @ 14:40:54
URL: http://jennyflora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0