Lördagsinlägg

Jag och Elise

Jag, Hildergun, Kemah och Brianna. Och jag snodde bilden från Kemah, haha. Tror jag.

Kolla så ser ni mig där uppe haha.
Sooo, Football game yesterday! Vi vann igen! Go mustangs alltså!

Förresten har jag verkligen ändrat mina matvanor since I got here, liksom energy bars tillexempel tyckte jag alltid var som godis i Sverige och åt dem nästan aldrig. Här känns plötsligt energy bars jättesmarta och nyttiga att äta varje dag. Haha.

Och jag har aldrig tränat så mycket som jag gör här i mitt liv tror jag. Har liksom två P.E klasser varje dag. I fredags tvingade mrs. Allen oss att springa upp och ner för läktaren hela vägen (den som jag sitter på på bilderna ovan) och sedan springa runt hela stadion två gånger, sedan armhävningar upp och ner för läktaren och sedan två varv till runt station och två gånger till springa upp och ner längs hela läktaren. Mitt på dagen! Det var 30 grader!!!! Jag var ganska död efter det, haha.
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Oj så Du tränar flicka lilla, i den värmen tar det på ordentligt. Nu har man ingen chans i vare sig trappspring eller armhävningar längre kan man tänka. Med Dina nuvarande matvanor kanske det behövs rejäl träning. Kul att höra från Dig, vi känner igen tjejen på bilderna.

Puss o kram säger morfar.

2011-09-25 @ 08:52:08
URL: http://tessetesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0