Och så blev jag 19

Det här är saker som jag fick från mina kompisar i skolan!:)
Jag i min art class på min födelsedag haha. Det är många som går runt med en ballong hela dagen på sin födelsedag här!! Ena fick jag av Eegje och den andra av Kiara!:)
Shelby
Machenzie
Min knäppa kompis Jordan i min art class snodde min cup cake!
Dissikera grisar är PRECIS vad jag vill göra på min födelsedag.
Me and Kemah i Anatomy
Me and my friend the pig.
Eegje, me and the pig haha.
Lunch, Eegje and Vanessa.
Elise and Eegje
Det är typ "be kind week" här just nu, så jag och Kiara gick ut och gjorde lergrejer på lunchen haha.
Min födelsedag var jättebra! Eftersom jag gick runt med ballonger hela dagen så var det massor med människor som sa happy birthday till mig också haha. Fick presenter och allt! Efter skolan så åkte Kathy, Kevin, jag och Som till Olive Garden och åt middag och sedan gick vi på bio och så Lockout (bra film btw!!). Köpte skor för prom också! Nej men totalt en sjukt lyckad födelsedag som jag aldrig kommer glömma!
sista onsdagstrackmeet imorgon! Track är läskigt just nu för Coacherna are gettin all mad hela tiden för att det är slutet på säsongen och de vill att många ska make it to state and stuff. Och om en vecka och tre dagar är det slut. Tråkigt.
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: sandrooo

glömde säga grattis såå...GRATTISSS!!:D:D:D:D:D:D:D



heheheeh ses galet snart! puss! <3

2012-04-18 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0