what doesn't kill you, make you stronger

Heeey. Jag är all set for prom! Har skor, klänning, smycken, bestämt frisyr, bokat en tid för att fixa naglarna och jag och mina kompisar har ordnat en Limousine. Så på lördag så kommer jag alltså få vara med om min första och sista High School Senior Prom. Ganska excited nu faktiskt.
Sprang 400m igår på 1.07 i Douglas. Helt okej. Kom trea i alla fall och det var JW och Varsity tillsammans. Måde inte så bra efteråt iförsej, Coach Moe tog ur mig ur 4X4 till och med, men i ändå! Känns lite tråkigt att det bara är en vecka kvar av track nu. Det har varit så himla värt. Imorgon har jag en invitational hela dagen, så jag missar hela allt i skolan haha, och jag ska inte ens springa! Men jag måste följa med i alla fall. Och jag klagar inte!
Nu ska jag verkligen sova, som jag borde ha gjort för ett tag sedan tror jag.
Kiara och jag bestämde förresten idag att hon ska komma till Sverige nästa år! Det ska så hända haha. För hon ska till England med sin familj, så då kan hon ju bara åka därifrån till Sverige med liksom. Vi får se!
Pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0