February first

Heeeey guys'
Som vanligt så gör jag inlägg när jag egentligen borde göra massor med andra saker. Kan sammanfatta det såhär - jag bloggar mycket när jag har massa plugg! Hahah, så fail egentligen men i alla fall. Det är sjukt kul hur man verkligen har lärt sig hur man går runt alla tusen regler in High School. Typ dresscode, det är bara att ta en omväg till lunchen. Och det är svårt att komma undan med linnen, medan för korta shorts och hål i jeansen är skitlätt att gå runt med en hel dag tillexempel. Och oftast klarar man sig om man glömmer sitt ID med, om man inte har otur. Och typ hallpass för att gå till toaletten osv. Liksom i Newspaper så är det alltid lätt att bara smita ut från klassrummet utan hallpass eller någonting, för det är aldrig några vakter utanför haha. Och vill man gå ut från P.E innan man är supposed to så är det bara att ta bakdörren. Massor med smarta grejer man har lärt sig nu för att komma undan reglerna hehe! Tyvärr är vi ju fortfarande inlåsta i skolan... känns som ett fängelse ibland haha. Ge mig min frihet tillbaka! Men det är lugnt. Nuuu måste jag skriva min dumma article för Newspaper!!!!! Jag vet knappt vad jag ska skriva om och det är due ikväll. Hahah, en sjukt irriterande sak med Newspaper är ju att allt måste vara gramatiskt perfekt, så jag måste alltid gå igenom allt tusen gånger hehe. Till skillnad från i Engelska när jag bara skriver saker lite snabbt och lämnar in det lite dåligt haha. Fast jag antar att det är bra också, så jag lär mig skriva ordentligt. Plus att vi alltid har first and second edits before the articles goes in the paper, och hur ofta har man liksom chansen att få sina engelskatexter rättade av typ 10 pers med Engelska som förstaspråk? Rätt bra för min engelska liksom. Okej blablabla. Jag bara babblar, så hejdå och ha det så bra.
Anatomy vaaaar så kuuul idag hahaha, vi tog blood pressure på varandra.
Pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0