insider av min skola

Tog med mig lilla kameran till skolan idag. Tyvärr så får man ju inte ha kameror i skolan haha, så jag har bara lite bilder från efter skolan är över och alla är borta, plus att jag smugglade fram den lite på lunchen haha. Önskar att jag kunde tagit lite bilder mellan klasser eller i klasser osv, på alla kompisar och så, men det är lite komplicerat eftersom man inte får ha kameror hahah. (Och typ alla blev suddiga utom dom här, haha)
En typsik amerikansk skollunch haha. Chicken burger, torra morötter och mjölk;)
Äta hamburgare är det enda vi gör i USA. haha. Nej men alla andra bilder från mitt lunchbord var suddiga.
Så här är gräsmattan jag går över typ åttatusen gånger varje dag. Vi trappan rakt fram har jag Anatomy, English and American History. I byggnaden till höger har jag Newspaper.
Utomhusdelen av cafeterian. Jag sitter oftast inne, mest för att det var så varmt i början att man inte pallade sitta ute - men nu önskar jag nästan att vi hade ett bord ute istället för det är fett najsigt väder by lunch. Men ja, Amerikansk High School it is och man kan ju inte gå och sno någon annans bord liksom. Skämtar inte när jag säger att alla sitter på exakt samma plats nästan varje dag. Skulle några sätta sig vid någon annans bord skulle det bli väääärsta grejen haha.
The gym
Den kära skolbussen hihi.
Grindarna som dom låser in oss med haha. Och bakom ser man en del av elevparkeringen.
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0