sporter, sporter

heeeyyy
Dagen idag var himla lyckad. Trodde inte att jag skulle göra någonting alls, men sedan visar det sig att det är art club idag och efter det så var det boys soccer sista homegame som Eegje och jag bestämde oss för att gå till. Så efter hennes basket ball och min art club we went to McDonalds (Thank god that it is gångavstånd från skolan) och åt middag och sedan tillbaka till skolan och kollade. Det är inte ofta du bara helt random går till McDonalds eller annat matställe direkt efter skolan eftersom du alltid måste ha en skjuts hem om du går någonstans (jag kan ju direkt be mina host parents att komma tillbaka en halvtimme senare bara för att jag ska till McDonalds haha), så det var himla värt. De förlorade ju då, against Newgaleas, vilket sög lite. Men i alla fall. Lyckad dag. Jag har ju då en Article due klockan tolv ikväll som jag inte hade börjat på och en uppsats att avsluta och ändå bestämmer jag mig för att komma hem klockan nio. Haha, skolan är lågprioriterad kan man ju säga. Men jag är färdig med allt nu woho. Och by the way kan jag inte hitta min binder for anatomy, vilket suger eftersom jag måste turna in mitt bellwork imorgon och jag behöver alla points jag kan få i den klassen just nu hehe!

Sahuarita spelade ju Walden Grove igår (den andra High Schoolen i vårt distrikt), vilket betyder att det var vääääärsta grejen haha. Walden Grove hade ju T-shirts som det stod "beat SHS" (SHS= Sahuarita High School) på haha. Jag var inte där, men i alla fall. Sahurita gjorde mål sista tio sekunderna så vi VANN, oh yes. Och min history teacher var så rolig idag, han hade köpt en av Walden Grove's "Beat SHS" T-shirts och sedan lagt till Can't ovanför och satt fast maskoten för vår skola under. Ägande lärare man har. Hur som helst, när Walden Grove spelar Sahuarita kan även ett Freshmen/JW soccer game vara säsongens största händelse haha.

Kommer verkligen att sakna skolkänslan man har här nästa år. Och att ha sporter i skolan tycker jag bara äger. Även om man inte spelar, finns det alltid games att gå till och speciellt fotball säsongen är ju största grejen här liksom. ALLA gick till Matcherna på fredagar, klädda i skolans färger. Det är så synd att vi inte har så i Sverige verkligen, tycker jag. Skulle göra skolan till ett så mycket roligare ställe liksom. Skolan är ju det allt kretsar runt här, och är man at Sahuarita en bit efter fem så är det liksom fortfarande massor med folk där, och ofta så är det något game som börjar at the football field senare samma dag också. Såklart det finns dåliga saker med High School också, men för det mesta så är det sjukt najs.
Time to sleep!, pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0