Newspapergirls

My awesome newspaper girls! Alyssa, jag och Kiara. Imorgon ska jag troligen åka till Tucson Mall med Kiara. Hon är så himla bäst haha, vi typ säger samma sak samtidigt. Typ idag she was like "havn't seen him in forever, I thought he died or something" och båda vi på exakt samma gång "he's a ghost" hahaha det var så kul. I newspaper har vi typ gått till the front office 3 gånger varje dag den här veckan, för att vår lärare säger åt oss att fråga nya frågor eller ta om bilderna till en grej i tidningen, så de typ dör varje gång de ser oss nu haha. Imorgon kväll vill jag gå till Hildergun's birthday party, så jag hoppas att allt blir som jag vill imorgon haha! Har inte frågat ännu, kom precis hem från track och är ensam hemma. Jag är helt sjukt utmattad efter den här veckan haha och är helt seriöst helt överlycklig över att det är helg.

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0