New York, New York

God Morgon bloggeeen!
Jag sitter i New York och klockan är tio i sju på morgonen. Om en timme ska jag dra iväg in till Manhattan med resten av soft-landing-camp gruppen som är här nu. Ungefär 50 utbytesstudenter från Norge, Sverige och Danmark. Flygresan igår gick asbra utom att det blev några panikgrejer precis innan jag skulle åka. För det första upptäckte jag att jag hade vägt väskan fel och att jag hade 6 kilo i övervikt så fem minuter innan jag skulle åka så slängde jag ur fem kilo ur min packning. Och tänkt då på hur mycket tid jag har lagt ner på att tänka ut vad jag ska ha med mig. Haha. Så det var ju lite komiskt. Sedan på vägen till flygplatsen ramlade min lagning på tanden ut, som jag hade fixat på cityakuten dagen innan just för att jag skulle slippa fixa det i USA. Så great, great. Men det var så coolt när vi landade och man såg Manhattan. Galet. Nu ska jag ner till frukosten.
Puss puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0