Inget USA alls hära

Så jag vet att bloggen är supposed to be about USA, men ibland måste man bara skriva om andra saker. Men jag kan ju berätta om min oootroligt intressanta dag såklart. Jag var i skolan. Sedan åkte jag hem. Skolan var kul. Jag åt holländskt godis tillexempel. Jag pratade om saker och skrattade. Jag träffade alla. Så det var min dag.
Men hur som helst, när jag kom hem från skolan hamnade jag i värsta nostalgisamtalet på facebookchatten med min kära vän Jenny Välme. Och detta har verkligen inget alls med USA att göra. Men hur som helst så måste jag bara berätta hur otroligt grym min högstadietid var. Alltså mitt gäng och min tid på södertörns friskola var så himla bra. Många snackar ju om hur jobbig högstadietiden var med alla olika gäng och med olika status osv, men det var liksom aldrig så i min klass och egentligen inte så mycket alls i hela min årskurs. Jag menar vi bara var oss själva, gled igenom hela högstadiet och var glada typ jämt.

Tesses rum 2007
Här började det, the gang. Höstterminen i åttan.

Tesses rum 2010
Och här kan man väll säga att det slutade, ungefär tre år senare. För det var ju aldrig på samma sätt när vi började gymnaiset eftersom vi inte sågs varje dag längre (även om ni är bäst fortfarande). Och alla är inte med på bilderna btw.
pusspuss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahahaha asså jag dör lite på första bilden.

Himla bra tid var det iaf!<3

2011-12-06 @ 20:39:11
URL: http://anitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0