Lite mera snack bara

Hej
Nu ännu ett inlägg. Peace and Love var grymt och 30 Seconds to Mars var bland det bästa jag har sett. Det blev ett sådant sjukt jävla drag i publiken. Jag stod typ längst fram ensam och flippade galet haha (Eller Mira hängde där med mig en liten stund). Jared Leto drog upp typ 30 pers på scenen och det var helt enkelt galet. Sista två nätterna var däremot bajsiga för jag hade feber pch hostade galet, i alla fall på nätterna. Nu när jag sitter här hemma med 39 graders feber fattar jag faktiskt inte hur jag orkade med de där två nätterna. Hade jag vetat att den andra skulle bli lika jobbig som den första hade jag nog åkt hem på lördagen alltså. För det var hemskt, typ hittade inga Alvedon svettades och frös så jag tog av och på allt jag ägde ungefär hela tiden och så sov jag typ inget över huvudtaget, i ett tält på en festival. Blä. Hahaha. Så ser man det på det sättet så är det otroligt skönt att vara hemma i min säng nu, även om det var så jävla kul innan alltihopa liksom. Imorgon ska jag till Grekland, så jag hoppashoppas att jag snart mår bättre.
Alltså checka folkmassan, man fattar ju inte att det var sådär mycket folk när man bara står där. Och ofta jag stog typ längst fram av alla de där människorna, så konstigt egentligen.
puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0