Mina muppiga tankar

Heey
Vet ni vad jag önskar ibland? Hahaha, att jag var fett dålig i skolan för då skulle det vara mycket lättare att välja någon konstutbildning efter gymnasiet ni vet. Nu känns det som att mina betyg i andra ämnen är för bra för det haha. Ganska konstigt egentligen. Att jag tänker så. Fast jag får se vad som händer, kanske kommer jag gå en konstutbildning i alla fall eller kanske inte. Känner att jag vill gå allt från satsiga plugglinjer till värsta konstgrejen. Hihohiho. Och jag vet att jag lägger upp saker jag ritar hela tiden och det är bara för att jag är i ett ritarmood just nu som säkert kommer försvinna igen snart. Så det är lungt.
Puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0