Vännervännervänner

HEY nya bloggen
Jag åt lunch på ett ställe idag och jag kom fram till vilken sjukt idiotisk text låten om spelades där har, asså ni vet "det finns bara en av mig och jag, det finns bara en av dig, och det är du, det finns bara två av oss, och det är vi", jag menar hallååååååå? mig-jag, dig-du, oss-vi!!!!! GRATTIS, bra jobbat du kan sveeeenska!!!!!! Vilket konstaterande den refrängen har liksom. Herregud vad låttexter är mobbade. Att jag ens skrev det här.
En bild jag ritade för ett tag sedan som jag började färglägga i datorn lite random haha.

Hahaha asså USA-bloggar för övrigt, ni vet alla som bloggar under året alltså, jag kan inte bestämma mig och det är bra eller dåligt att sitta och läsa dem. Inte för att jag kan sluta för det, utan det är ett beroende jag har fått senaste tiden alltså, sitta och sträckläsa USAbloggar haha. Men jag menar, man får ju panik ibland när man läser om folk som har bytt familj typ sjuttioåtta gånger under året och haft det typ hemskt. Och så vidare liksom. Samtidigt som det är läskigt och läsa om alla som haft det sjukt bra också, för det känns dumt och ha för höga förväntningar också eftersom året ändå inte kommer att bli som man tror att det kommer att bli. Klurigt det där.
Jag har kompisabstinens! Känns som jag har suttit instängd i mitt hus i månader, fast jag bara har varit på landet i ett dygn. Men nu ska jag dra, puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0