soccer

Hey
Så idag var min första riktiga soccer tryout då vi faktiskt spelade. Hahaha. Dom är så bra. Det är ganska obvious that jag aldrig har spelat i ett team förut haha. Så chanserna är ju inte sådär jättestora direkt. Jag började som Defence but sedan så sa Mrs. Greene that I should try as a goalie (målvakt), så då gjorde jag det. Vet inte riktigt hur det gick heller, men jag ska säga att jag vill försöka som det istället! Så vad som än händer har jag kommer jag i alla fall ha gjort tryouts för ett High School soccer team, och det är ju bättre än att inte ha gjort det alls.
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Anna Skevik

Låter som du jobbar på bra så här långt - och det är ju värt urmycke för självkänslan. Starkt att du inte gav upp på löpning - är impad :-) Stor kram till dig.

2011-11-03 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0