Back in Arizona

Heeeey bloggis
Im back from california! Bästa veckan på länge. Nu mera har jag varit i fem delstater; New Jersey, New York, Arizona, California och Nevada. Score! Vi har gjort så mycket saker att det är galet. På vägen till Lake Tahoe åt vi frukost i Phoenix, lunch i Palm Springs och middag i någon Amerikansk liten by haha där alla gick runt cowboyhattar och grejer (Jag såg en riktig cowboy där, seriöst. Han hade trämugg och flöjt.).
Jag har liksom sett allt från cowboyställen till fjällstugor och områden där folk bor husvagnar nu. USA har liksom allt. Jag fattar verkligen varför de inte åker till europa, jag menar de har verkligen allt här! Sverige är ju likadant överallt jämfört med USA.
Saknar redan Benna (Benedicte) från Norge som hängde med oss till Lake Tahoe. Vi kände inte varandra för tio dagar sedan, men nu känns det som jag har känt henne hur länge som helst. Vi har liksom bott i samma rum i tio dagar nu. Så allt känns himla tomt här nu utan henne.
Juste, jag har varit i Yosemite också! Det var jättekul, fast vi bodde i typ ett tälthus där i en natt och det fanns björnar! Liksom, man var tvungen att lägga allt som luktade i en björnsäker box utanför och allt. Sååå läskigt. Jag vaknade fem gånger och trodde det var björnar utanför tältet, men det var bara grannarna som snarkade. Haha.
Sett två filmer, footloose och Real Steal. Båda var så himla bra. Och jag har ätit snabbmat så att det är sjukt. Helt sjukt. Alltså. Jag vill inte äta en hamburgare på evigheter nu. För mycket McDonalds, Taco Bell, in and out burger, Burger Lounge (they have a hamburger with peanut butter!!!!!), cold stone creamery PLUS en massa snacks mellan alla måltider.
Har en miljard bilder, men lägger upp dom lite senare. Men här är en bild från den 15timmar långa bilresan haha.
Hahaha thats how you look after 12 hours in a car.
puss Sverige, ska till skolan om freaking 6 timmar.

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0