Tiden går snabbt här alltså

Heeeey
Så gissa vad jag gjorde idag efter skolan haha? Spelade Soccer! The tryouts är inte förrän på måndag, men det var typ open  field practise this week. Så nu har jag spelat Soccer med folk som liksom är bra haha. Och boys soccer team hade då practise at the same time så det slutade med att de bestämde att vi skulle spela tillsammans hahahah. Kan erkänna att jag freakade lite. Så jag bara körde och det gick väll okej. Tänker vara bättre på the tryouts på måndag, för seriöst det skulle vara så kul att komma med i laget. För det är så tråkigt att bara åka hem direkt efter skolan. Jag tänker göra mitt bästa nästa vecka i alla fall och så får jag se. Fredagmorgon nästa vecka så vet jag. Så nu måste jag skaffa cleats och shinguards bara för att kunna göra the tryouts, haha.
Imorgon åker jag in till Tucson mall efter skolan och sedan går vi till årets sista football game som är en bortamatch. Så det är ju great!
Puss people

Kommentera inlägget (4)




Kommentarer
Postat av: Anna Skevik

Tiden går fort här också :-)

Det gäller att påminna sig om att njuta av det som är NU så man inte missar det. Kram

2011-10-28 @ 14:43:33
Postat av: Anna Skevik

Och jag håller tummarna för att du kommer med i laget förstås!

2011-10-28 @ 14:44:52
Postat av: Lennart Eriksson

Hoppas Du kommer med i laget. Det vore väldigt skoj om Du gjorde det.

Här är allt bra vi har bott i Saltsjö Boo några dagar.

Puss o kram

Morfar och Mormor

2011-10-28 @ 16:51:59
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: jenny

ÅHHH gud vad roligt med fotbollen! du kommer säkert med! du och jag rockade ju när vi hade fotboll i högstadiet! vad jag saknar de tiderna! och vad jag saknar dig! pusss påre gullunge

2011-10-28 @ 18:45:37
URL: http://jennyflora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0