Veckan äger galet

Hej!
Var på infomöten idag about the Soccer team och Basket Ball team for next season. Vill verkligen joina ett lag men frågan är om jag har någon chans över huvudtaget since jag almost inte alls är så bra på någon av sporterna. Och eftersom jag är Senior så måste jag klara varsity laget också. Haha! Lycka till liksom. Men tänker nog gå och prata med båda coatcherna och typ ehehehe snälla? Var på after school weights idag också med Elise och Brianna (eller jag tittade på medan de tränade haha). På torsdag så är det först art club och sedan ska Elise, jag och Brianna gå upp till McDonalds eller något och äta middag innan vi går tillbaka till skolan för football game! Så det ska bli så kul. Vi vill gå och shoppa på fredag också, men vi har ingen bil än så länge så vi får se hur det blir! Lördag ska jag någonstans kommer inte ihåg var och på söndag tar vi bilen till California haha! Jag, Som, Kathy och en norsk utbytesstudent ska åka på söndag. Det är alltså fall break next week (ska bli så skönt!).

Mitt liv här äger just nu! (allt utom mitt homework haha).
Och förresten har vi massa övningar här som man inte har i Sverige. Har jag berätta om när det var lockdown övning? Like hela klassen sätter sig på golvet i det hörn av klassrummet där det är minst insyn och så låser man alla dörrar och fönster. Det är alltså för om någon elev skulle börja skjuta folk eller något. Och idag hade vi evacuation då hela skolan går ut från grindarna och till ett fält bredvid. Så det är inte bara branövningar här haha (vilket för övrigt låter helt galet mycket).
'
Puss

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Anonym

It is awesome to read your Swedish blog Tessa! :-D Its funny cuz I know what you are writing!

I love your blog :-)

2011-10-07 @ 08:48:02
Postat av: Tess

Yeah thats great, wish I knew who you are!;)

2011-10-08 @ 00:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0