Reeses peanut butter cups

Hey People
I bought a phone today guys! Känner mig väldigt amerikansk nu, med min amerikanska phone med amerikanska kontakter hahah. Och så köpte jag massa godis idag med när vi var inne på Walmart, seriöst så vet jag inte hur Sverige klarar sig utan Reeses peanut butter cups haha. Älskar att allt är så billigt också, köpte lite smink och grejer och det är ju bara några dollar per grej, tvärbra skulle jag säga!

Ooooch jag hittade Vampire Acadamy som serie! Alltså hela första boken som serie, så himla kul det ska bli att läsa den sedan haha. Imorgon så ska Brianna pick me up after school och så ska jag, Kema, Hildergun och Elise åka till the pool och hänga där ett tag. Man känner sig verkligen stuck here ibland, eftersom man måste ta sig överallt med bil! Det är lättare i Sverige att bara gå ut genom dörren när man vill och åka var som helst. Det funkar liksom inte här.

Och har jag berättat att det var störta stormen här typ fredag-lördag kväll. På lördagen så got the electricity out for like 3 hours och Som and I were home alone and everything and we couldnt find the flashlights! And internet was out, the phones wasnt working because of the electricity and my Swedish cell phone doesnt work that well here either. We had no idea when Kathy skulle komma hem så det var lite freaky haha. Men sedan kom Sue and Don och skulle hämta Clowie (their dog, som vi passade), alltså Kathys syster och hennes man, och världen var räddad.

Kram Sverige

Kommentera inlägget (5)




Kommentarer
Postat av: Karola Lunden

Hej! Härligt att läsa din blandade svensk-engelska!!

Låter som du har en härlig tid , som du "bara" tar för dig. Ha det bra , STOR KRAM från Karola och höstigt soligt Nacka!!!!

2011-09-16 @ 14:21:09
Postat av: Anonym

Heej Tesse! Du kommer inte kunna prata svenska när du kommer hem eller hur? :P Jag måste få läsa vampire acadamy serien också. Jag saknar dig jättemycket men det låter det roligt att vara där. är lite avundsjuk, men men :) som sagt så saknar jag dig! har du skype?

det här låter som ett fjantigt brev...

hejsvejs! :D <3

2011-09-22 @ 15:34:34
Postat av: rebbe

jag är rebecka föresten :P råkade glömma att skriva namn

2011-09-22 @ 15:35:26
Postat av: Camilla

Vi har haft Reeses peanut butter cups jättelänge ju. Även massa andra Reesesprodukter finns på min lokala Ica-butik, sen finns en del internetbutiker med större utbud också. Så då vet du det när du kommer hem till Sverige :P

2012-02-12 @ 14:07:07
Postat av: Pernilla

Snälla skicka peanut butter cups till mig!

2012-02-28 @ 09:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0