"duär en knubi tup" - Martin (skickade han till mig på facebook hahah)

Hade en perfekt Prom.  Den var alltså på Tubacs Golf Restort, och det var helt sjukt fint där. Typ massor med gräs och berg och personal som jobbade och bord utomhus i gräset där vi åt middag med ljuslyktor hängandes ovanför. Jättefint. Kändes precis som Prom verkligen.
Me and Eegje
Me, Hildegun, Eegje, Cara and Tiphanie
Eegje and me
Kiara, Alyssa and me
Me and Kiara
Elise, Andrés, Fanny, me, Eegje, Vanessa, Lilia and David
Lilia, Eegje, Vanessa and me
Me, Cara, Hildegun and Eegje
Me, Eegje, Lilia and David IN THE LIMO
Me, Eegje and Vanessa
Och helt ärligt orkar jag inte skiva mer med dom här dumma naglarna jag fixade i lördags! Tydligen billigt att fixa fejknaglar här enligt Moa, kostade typ 40 dollar.
Hade en braaaaa kväll i alla fall. Puss.

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Anna S

Vackrast av alla - utan tvekan!

Superläcker klänning, elegant frisyr, flott makeup, fräcka skor, vackert leende, glittrande ögon, fantastisk hållning. Helt enkelt underbar!

Jag är så glad att din prom blev så lyckad - mysigt! jättekram till dig och jag längtar efter att få träfa dig igen :-)

2012-04-28 @ 17:41:27
Postat av: adela

oooh vilka fina klänningar :)

2012-05-19 @ 14:02:31
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0