When you start to translate english words into swedish...

Okej jag officially hade jättekul idag. Vi hade inget track (yeeeeeeeees!!!) så jag och några av mina trackkompisar + några andra (jag, Eegje, Sac, Kylie och lite andra människor) åkte till en pool och chillade galet och spelade volleyboll. Vi åkte i Sac's truck dåra - först hem till Kylie, sedan till McDonalds, sedan till Fry's och sedan till poolen. Det var fett kallt i vattnet haha! Så vi badade bara ett tag och sedan gick vi och spelade volleyboll, och det var så sjukt roligt. Jag har inte skrattat så mycket på evigheter haha (eller allafall inte på några dagar hah), alla bara missade bollen hela tiden typ. Så vi spelade Volleyboll i typ två timmar, sedan gick tillbaka till poolen runt sju och gick in i Jaccuzzin for a while innan Sac skjutsade oss hem till Eegje och nu är jag hemma. VÄRD dag. Istället för Track liksom. Imorgon ska jag in till Tucson och försöka hitta en prom dress! Kommer ju gå braaaaa....... Alla har typ redan bokat alla sina nagelfixningstider, hårstyling och sminkningar och allt.... och jag typ ehhhh jag tänker göra det sjäääälv.

Okej så jag försöker skriva ett CV på svenska och det går så dåligt! För det första kan jag inte höra riktigt om en mening "låter" rätt eller inte, och för det andra måste jag hela tiden gå in på ord.se och översätta engelska ord till svenska.... haha. Antar att det är vad som händer efter över 8 månader i USA.
gonna sleeep, seeee y'all

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0