I'm living a dream

Hello
Okej det är ett faktum nu. Jag har aldrig haft såhär mycket träningsverk i hela mitt liv haha. Alltså, det är inte ens träningsverk längre. I början på veckan var det mera att jag var tvungen att ramla mig ner på stolar och använda händerna för att komma upp. Nu är det mer att benen bara gör ont och känns helt sjukt utmattade haha, aldrig känt det såhär mycket någonsin. Vanligtvis när vi joggar uppvärmningen och gör intervallerna i track så försvinner det mesta i benen och man känner inte av det, men idag kände jag bara herregud haha. Jag tänkte typ, om vi ska sprinta idag så kommer jag inte klara av det haha. Alltså ett lopp klarar man ju, men INTE tio i rad haha. Så när Coach sa att vi inte skulle springa utan göra andra saker, så började jag nästan dansa haha. Det var ju jobbigt i alla fall, men inte alls på samma sätt som dagarna innan. Och ni fattar inte HUR glad jag är att det är helg. Jag tänker sova 15 timmar i sträck nu seriöst. Är helt extremt sjukt trött haha. Efter track idag åkte jag hem till Eegje och sedan gick vi på bio och såg "The Vow" at the Harkins men Fanny, Lilia and Vanessa. Det var kulkulkul. Så nu är jag hemma för första gången idag, trevligt trevligt.

Nej men jag älskar track. Eller jag tror att jag har någon slags hatkärlekrelation till det haha. Nu kommer jag ju plötsligt ihåg anledningen till att jag slutade med friidrott när jag var typ 11. Jag hatade att tävla. Jag hatar fortfarande att tävla. Liksom när vi sprang övningslopp i torsdags, typ 150m eller ngt, och alla står på startlinjen och han säger "go" håller jag bara på att dö! Och det är bara övning!!!! Herregud. Jag har liksom noll problem med att stå på scen och sådär och dansa, men när det handlar om att springa 100 meter så snabbt du kan så bara dör jag. Troligen så kommer jag väll vänja mig eller ngt. Hoppas jag. Helst av allt vill jag komma ur sprinting och bara göra längd/höjdhopp. Men vet inte om det funkar.

Jag älskar förresten vädret just nu. Typ när track är över 5.15 och man kommer ut från gymmet är det typ perfekt sommarkväll värme och solen börjar gå ner. Det är helt awesome. Jag älskar det så mycket. Måste verkligen försöka att uppskatta vädret just nu haha, för om typ en-två månader kommer det vara apvarmt igen.
Här är jag, ready att sova om typ tre sekunder! Åh juste jag gjorde en rotfyllning idag också! Kände ingenting, men när dom borrade kändes det som hela huvudet snurrade, galet.
pusspussspuss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Jossi

Vilken hurtbulle du e, asså! Beundrar dig för det faktum att du ens vågade ge dig på track, verkar hur jävla jobbigt som helst xD fast fett najs ändå att träna så mycket, då slipper man ju dåligt samvete för att man äter så onyttig mat! Puss och kram på dig :D<3

2012-02-11 @ 21:11:32
URL: http://smultronp0p.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0