Saaaaan Diego baby

Okej jag sitter på ett hotell i Oceanside, mittemellan LA och San Diego. Jag doppade fötterna in the Pacific Ocean today. Faaaaaattar ni det? Herregud. Vi stannade ju då i San Diego över dagen idag, och typ gick till beachen där, så massa surfare och badvaktarhus och hela alltet. DET VAR SÅ COOLT. Typ min dröm att åka hit och nu är jag här liksom. jag kan knappt fatta det. Jag har massor med bilder, men jag glömde sladden till datorn i Arizona så jag kan inte lägga upp bilder förrän jag kommer hem hehe. Men hur som helst. Det är helt SJUKT vad coolt det är här, känns som jag är med i en film. Här är några bilder som Kathy har tagit, som finns på facebook, men i alla fall;
Som och jag gjorde ett sandslott i San Diego;) hahahahah, not. Men i alla fall. Och det var fett varmt ute, så fråga inte varför vi har på oss långarmade tröjor haha. Arizona har gjort en lite korkad eller något. Man har liksom vant sig lite vid att man kan ha på sig jeans och långarmade tröjor även om det är 25 grader hahah, på grund av dresscoden och för att det kan vara så sjukt mycket varmare där hahah (jag kommer dö i Sverige i sommar, kommer typ tycka att det är vinter hahah)
Här är utsikten från vårt hotellrum i Oceanside. Ganska naaaaaajs right haha?? Det är ju en strand där rakt ner och allt. Vi satt på stranden kollade på solnedgången och åt Pizza för ett tag sedan. Det är ganska kallt i Vattnet haha, men jag tror jag ska gå i i alla fall någon dag bara för att ha gjort det haha.
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0