The feeling when almost all updates on facebook suddenly are in English

Okej jag tänkte visa er alla mina favoritprylar här borta;;
Okej detta är Arizona Ice Tea. Typ det bästa Istéet i världshistorien. 99 cent at Fry´s ;) Och finns alltid i cafeterian på lunchen.
Okej heheh mina cowboy boots. Var bara tvungen att köpa ett par eftersom jag bor i the Cowboy land!! I Sverige nästa år tänker jag använda dom jämt hihihi.
Min väska som jag köpte i någon Mall i Tucson. Den är bäst. Använder den exakt varje dag. Tillsammans med mina moccasiner som jag i princip har bott i sedan jag köpte dom hehehe.
Okej min Senior 2012 sweater. Har på mig den varje morgon när det är kallt haha och sen lämnar jag den i skåpet efter 0-hour P.E och har bara på mig en vanliga tröja resten av dagen. Lite för kallt i period 1 och 2 men sedan blir det ju så apigt varmt.
Mina coverse som jag köpte för några veckor sedan. Det är billigt med converse here guyyys.
Min snygga ring som jag fick på posten från Martin!!!! Har visat den för alla i skolan och berättat att min svenska brorsa skickade den till mig hehehe. Har förresten haft på mig alla smycket jag fick av familjemedlemmar från Sverige i jul:))))))
Mitt school ID. Hehehe, kommer nog spara det för alltid haha. Tycker det känns så exklusivt att gå runt med det varje dag haha.
Okej här är min 39dollars telefon från Walmart. En ganska failig grej, men ack så viktig hahah.
Pusspuss guys

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0