Winter Formal



Detta var igårkväll, Winter Formal. Den bästa dansen hittills, typ alla var där och jag dansade hela kvällen haha. Hade först planerat att inte fixa mig så mycket eller så, men så plötsligt bestämde jag mig för att åka till ROSS och köpa klänning och skor och hela grejen haha. Men det var värt haha, alltid kul to dress up och allt (vi borde ha fler grejer man kan ha fina klänningar och allt på sig i Sverige hehe). Efter kyrkan idag åkte jag hem till Eegje igen (känns som jag har varit där hela helgen haha?), och vi gjorde vårt anatomy project which involving filma oss själva när vi cyklar hahaha. Vi skrattade typ åt allt och jag tror att båda var lite övertrötta eller något. Hur som helst så är jag ledig imorgon! Oh yeah, Martin Luther kings day for the win.
pusspuss
puss

Kommentera inlägget (4)




Kommentarer
Postat av: Katrin

Fin klänning!

2012-01-16 @ 07:41:10
Postat av: Lena Lindh

och en fin tjej

2012-01-16 @ 20:57:27
Postat av: Anna S

Du är vacker! Vilken snygg klänning och vilken tjusig frisyr. Jätteglad att du hade en så fin dans.

2012-01-17 @ 21:41:12
Postat av: Jossi

Guuud vad fin sista bilden var på dig! Äkta svensk skönhet ;)<3 Ååh det verkar så mysigt med alla dans-grejjer som skolorna anordnar, det borde verkligen vara så i Sverige också ;_;

2012-01-17 @ 21:41:33
URL: http://smultronp0p.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0