åttonde mars tvåtusentolv

Fick precis min letterman jacket hihi <3 Snygg vaaaa??? Känns lite coolt att ha en sådan jacka som det faktiskt står namnet på MIN SKOLA PÅ hahaha. Fick reda på idag att det är sista dagen idag att beställa cap and gown för graduation och det suger ju lite för jag har inte beställt än eftersom det hela tiden har varit oklart om jag kan walk i graduation eller inte. Alla säger olika, rektorn för min skola säger ja, men sedan frågade Kathy huvudrektorn för hela Sahuarita School district och han sa nej. Så ja. Det suger. Så nu har jag ju ingen aning om hur jag ska göra med det. Plus att jag inte fattar hur man beställer längre! Och det mest irriterande är att människorna man beställer av var på skolan idag efter track men jag var tvungen och gå till den dumma bussen så jag hade inte tid!!! JÄTTEIRRITERAD. Haha.
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0