hur hamnade jag här liksom

heeeeeey
Så idag var en såndär dag när allt kändes som en film. Hade ett jättestort trackmeet som fortsätter imorgon och på lördag. Så klockan 11.30 idag så lämnade vi skolan och åkte in till U of A's trackfield (University of Arizona), där det typ var oss och säkert 25 andra high schools. Så alla olika skolor hade sina uniformer och allt och det var så himla coolt. Jag var uppskriven att spring 200m, och jag var jättenervös eftersom det plötsligt är massor med skitbra människor haha. Så när jag stod där och det nästan var min tur att springa så tänkte jag typ lite, hur fan hamnade jag här?! Liksom, jag har sprungit track i typ fem veckor och nu står jag här och ska springa 200meter på University of Arizona's track i USA. Helt puckat när man tänker efter. Hur som helst hade jag så sjukt kul där idag. Liksom åka ifrån skolan typ tre timmar tidigare, det är typ 30 grader ute och jag kan ligga och chilla i gräset hela dagen. Och imorgon. Och i övermorgon. jag ÄLSKAR vädret här. Och jag ÄLSKAR track, jag slipper typ allt som är tråkigt nu bara för att jag springer track haha!

Imorgon kommer det bli jättekul! För imorgon kommer det vara fem colleageteams där med och så är det de seated events, vilket typ betyder varsity events, vilket betyder att de bästa springer haha. Och jag behöver inte springa alls så jag kan bara ta med mig ett par shorts och solglasögon och chilla galet heeela dagen. Mitt trackteam är bäst, så himla great när alla mina kompisar står och väntar på mig efter jag hade sprungit mina 200m. Jag var okej idag, i alla fall inte sist! Men jag sprang på 29.58 igår och idag typ över en sekund långsammare så det sög ju lite haha, men i alla fall.

Jättekul idag var också att jag träffade Frederic, min tyska kompis som jag hängde med i L.A! Han springer för Tucson High, så jag hängde jättemycket med honom idag med. Skiiitkul woho.
pusspuss time to sleeeeep!

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0