Life goes on

heeyy (Blogg.se dampar fortfarande) Det är ju första mars idag för sjutton gubbar. Skolan är slut för moi om två och en halv månad! Hur hände det liksom? Tiden går fortare än den NÅGONSIN gjort i hela mitt liv. Hinner knappt tänka och så är det nästa dag liksom. Hinner faktiskt inte med så mycket alls nu för tiden, är mest på väg någonstans varenda sekund av dagen haha. Har kommit hem typ 8-9 tre av fyra skoldagar den här veckan liksom haha. Det är väldigt roligt hur många olika ställen folk tror att jag att jag är från, min trackcoach frågade om jag var från Texas och andra tror jag kommer från nya Zealand. Och jag är typ eh nej jag är från Sverige haha. Men hur som helst, I'M HAVING THE TIME OF MY LIFE OVER HERE. Så är det bara. Jag får vara med om ALLT jag har önskat att få vara med om. Det är så sjukt nu när man plötsligt fattar att man har knappt tre månader kvar med alla sina kompisar här borta, en del är liksom lika nära som många av mina svenska kompisar. När jag åker härifrån så har jag ju ingen aning om jag någonsin kommer träffa dem igen. När jag lämnade Sverige visste jag ju att vad som än händer är jag tillbaka om tio månader liksom. Herregud det kommer bli så sjukt att lämna allt, det här är liksom mitt andra hem nu. Jag älskar mitt liv här borta i öknen och det är konstigt hur normalt det har blivit för mig att bo mitt i en öken förresten haha. Jag förstår verkligen vad folk menar när de säger att deras High School year var det bästa året i deras liv. För det är det liksom. Man får vara med om så mycket på så kort tid så att även om det är både bra och dåliga upplevelser så måste det bli ett det bästa året någonsin. Det liksom sticker ut från allt annat. Det känns som jag har lärt mig mer de här sju månaderna än vad jag har gjort i hela mitt liv. (Och BY THE WAY, jag saknar er massor i alla fall Sverige, och den där dagen när jag kommer hem och ser alla igen kommer att bli så himla underbar). pusspusspuss, ha en bra fredag! <3

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0