Skola, track, äta, läxor, sova

Hey guys!
Jag tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig eftersom jag inte har gjort något på ett tag! Alltså jag är så sjukt upptagen exakt hela tiden, så jag har knappt tid haha! Hur som helst, helgen ägde galet. Var med Kiara hela dagen i Tucson Mall, vi hade det så sjukt kul! Lördagkväll åkte jag till Hildegun's Birthday Party och det var också jättekul verkligen. Så najs helg alltså.

Jag har skrattat hur mycket som helst i skolan den här veckan haha! Har haft det sjukt kul. Kom hem från ett trackmeet för någon timme sedan också! (har spenderat den senaste timmen med att försöka komma ikapp med alla läxor) Och kan ni fatta att jag vann JV 200m igen?? Hahah. Precis som förra gången passerade jag alla på slutet haha. Fattar absolut inte hur jag gör det. Och juste jag var med både i JV 4 by 1 och JV 4 by 4, vilket är stafetter! Första är fyra personer, 100m för varje, och den andra är 4 pers 400m för varje person. Jag var sjukt nervös för det eftersom de hade lärt oss hur vi skulle föra vidare staven dagen innan i slutet på träningen och jag var så himla dålig på det! Övade säkert 20 gånger under tävlingen idag haha, inför 4 by 1 (vilket är svårast eftersom du måste ge staven till nästa person medan du sprintar) hahah. Så jag var helt sjukt fokuserad på att INTE TAPPA STAVEN i 4 by 1 så när jag äntligen fick den glömde jag nästan att springa haha! 400m är bara döjobbigt alltså. Sista 100m vill du bara ramla ihop typ, men jag kom igenom det med.

Förresten var jag SÅ nervös innan trackmeetet för mina stafetter att jag inte ens kunde äta ett halvt kex!
En bild från Hildegun's party haha.
pusspusspuss och godnatt! Imorgon är det photoday för track så jag måste gå upp tidigt och fixa håret! Haha

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0