three quarters behind - one to go.

heeeeyy
Så första skoldagen efter lovet var inte så hemsk alls. Kom på när jag klev in i the gym för 0-hour att jag har saknat alla fett mycket haha! Fick ett halsband av Kiara som hon hade köpt i South Carolina där det står våra namn i en kristallgrej, hon var typ "so you always remeber me!" Bleeev jätteglad, kommer spara det forever haha. Min allra bästa amerikanska vän liksom. Och det var ju så kul att se alla igen och så började jag tänka på att jag kommer lämna alla "föralltid" om typ tio veckor. Herregud.

Okej track i måndags var en mardröm och det sämsta var att det var en så hard workout så jag spydde hahah. På riktigt. Okej typ fyra andra spydde också, men grejen var att jag spydde PÅ THE TRACK typ framför hela laget. WOHO. Best day of my life. Fast okej, folk är förstående - de vet ju hur jobbigt det är. Men INTE KUL I ALLA FALL. Men jag antar att det är vad som händer en måndag efter spring break om man chillar hela veckan utan att träna. Okej jag vet att det är toooo much information. Men i alla fall.

ÅH såg the Hunger Games igår by the way! Den var vädligt bra gjord, allt var nästan som jag hade föreställt mig. Pratade med Kevin om den hur mycket som helst. Kevin är min bästa värdpappa som gillar samma böcker och filmer som mig haha. Vi har alltid jätteroliga konversationer haha. Och jag såg en reklam för The Host, Stephenie Meyers bok! Ska bli så värt att se den!
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0