Helg igen!

heeeey
Herregud jag fick precis bekräftelsen på mina flygbiljetter hem (Tack Mamma<3)! Depart från New York 17.40 den 10 juni - arrival Copenhagen 7.15 den 11 juni och sedan Copenhagen - Stockholm Arlanda, landar 9.20 morgonen den 11 juni i Sverige. Känns så himla konstigt att se min resa hem på papper. Så idag är det 3 månader och två dagar till jag står på svensk mark igen. Kooooooonstigt.
Här är alla bilder från Cali som jag lovade att lägga upp för tusen år sedan;)
Saaaan Diego
Jag tyckte ju att det var sjukt coolt med life guard grejerna haha! Bara för att dom är med i alla TVserier:P
Ungefär här blev jag beroende av att ta kort på ALLA skyltar haha!
Äkta surfare haha!
Min mexican hoodie haha, som jag köpte på en marknad i Ocean Side, dom finns ÖVERALLT här!
Downtown LA från bilen haha.
Här börjar då the backtour på Universal Studios. Så precis här har dom spelat in hur många filmer som helst haha! Jag tror att det var trappan där som Jim Carrey gick upp och ner för med hunden i Bruce den allsmäktige haha.
Sett filmen hajen? Här är den!
Och här är båten från Hajen.
Här börjar husen från Desperate Housewives gatan!
Desperate Housewives gatan
Desperate Housewives gatan
Från filmen Grinchen haha! Lite kul.
De här två bilderna är från Världarnas Krig, vilket typ är en av mina favoritfilmer! Så jag blev all excited haha! Ni vet scenen med det krachade flygplanet och allt när de kommer ut från källaren i huset haha. Kanske bara jag som vet.
världarnas krig.
Det här var mitt i Hollywood så jag VET att det var en kändis därinne haha!
Röda mattan för Oscargalan där alla kändisar gick typ 15 timmar senare.
Där är ju lätt någon kändis som övar inför oscargalan, meeeen vet inte vem haha.
Så det var allt!
Pusspuss

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Vilka sköna bilder, ser härlgt ut.Jag tyckte att jag skymtade en NIKON-kamera på någon bild.

Hoppas du har mycket bilder med dig hem till Sverige.

Morfar

2012-03-12 @ 09:31:34
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: sandro

ååh va fint o mysigt!! ses snart i stockholm!! hihi galet <3

2012-03-13 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0