How did the time go by so fast?

Heyy
Läste just igenom allt som folk har signat till mig i the yearbook, och jag får bara mer och mer panik. Jag fattar inte att jag ska åka så snart. Det är en månad till jag sätter mig på planet. En skolvecka kvar sedan ledig i en vecka och sedan graduation. Liksom nästa fredag kan vara sista gången någonsin jag ser typ massor av mina kompisar. Sista gången?! Alltså dom jag inte hänger med på fritiden. Herregud. Det är alltså exakt en vecka. WFT. Jag har ju vetat hela tiden att jag ska åka hem, men alltså det har aldrig varit såhär kort tid kvar! Det är helt sjukt vad jag kommer sakna alla. Liksom mars och april känns som en sekund sedan. No joke.
Puss.

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0