It's hard to say goodbye

Packing in motion!!!
Köpte en ny tröja idag. Måste ju ha lite amerikanska saker LOL
Fick den här av Kiara i avskedspresent<3
Hade en amazing sista dag här. Först igårkväll hejdåparty hos Hildegun, Sedan sov jag hos Eegje och sedan så åkte jag, Tiph, Kylie, Eegje och Elise till Denny's (the last meal lol), sedan åkte jag till Tucson Mall med Eegje och köpte de allra sista grejerna. Sedan släppte de av mig vid Rancho Club House where I met Kiara för sista gången. Sade hejdå till Henne och sedan plockade Joe upp mig och vi åkte till The Safari Pool och hängde ett tag innan Kathy plockade upp mig och jag åkte hem och packade (eftersom jag inte hade gjort det ALLS). Så det var faktikt världens bästa sista dag och jag hann träffa så många av mina favoritmänniskor här, utom en del förstås men i alla fall. Alla har väll typ gråtit rätt många gånger idag också, jag kan faktiskt inte fatta att jag inte kommer se dem igen på väldigt länge. Men jag vet ändå på något sätt, med vissa, att vi kommer att ses igen. Förr eller senare. Jag är ju inbjuden att bo hos kompisar här nästa sommar. Så om jag har pengar kommer jag kanske åka tillbaka. Imorgon åker jag iväg på treck och kommer tillbaka hit typ 1 timme på lördag och sedan åker jag till Florida och därifrån direkt till Sverige. Kommer hem till Sverige igen 11e juni. Känns så himla konstigt. Men såklart så inser jag väll någonstans i bakhuvudet hur underbart det kommer bli att se er alla där hemma igen, men just nu är jag bara mitt uppe i att säga hejdå till det här livet att jag inte ens kan tänka på Sverige överhuvudtaget. Det är bara USA i min hjärna just nu, för det är faktiskt helt hemskt. Jag har träffat alla mina kompisar för sista gången, och jag har ingen aninig om när vi kommer ses igen. Uh.
puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0