Me and my Americans<3

Har haft en himla najs torsdag! För det första, jag slutförde mina finals! Så jag är KLAR med alla mina klasser nu. För alltid. Sista dagen i High School är imorgon. Efter skolan så drog vi till Mcdonalds helt spontant typ. Eegje och jag ville gå på bio så vi frågade om Zach ville skjutsa oss och så hamnade vi ganska random på Donken i några timmar. Lyckad torsdag, trodde liksom att jag inte skulle göra ngt alls haha. Och så råkade jag ha kameran med mig. Vet inte ens varför. Tror jag ville ta lite bilder på mina sista dagar i skolan haha. Love u guys.
Hahah jag vaknade tio minuter innan jag skulle till skolan idag, så jag INTE tid att fixa håret eller tänka vad jag skulle ha på mig eller något alls!! Haha.
Vår fina film haha…

Zach, Eegje, Me and Cara.
Byeee everybody!<3

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0