More movies

Hahahah Kiara har VÄLDIGT bra kunskaper inom det svenska språket. Hon kan ett ord.
PS. Man måste höja volymen för att höra. Min kamera är dum. Haha. 
Sista dagen i Newspaper. Så jag gjorde en film.
Anatomy, forth Period. Så sorgligt att jag aldrig mer kommer sitta där igen.
Så sista skoldagen var saaad. Blev kramad av människor hela dagen och var nära på att börja gråta hela tiden. Ingen berättade innan jag åkte att sista dagarna i skolan här skulle bli precis lika dana som sista dagarna på södra förra året! Så sad. Kommer ju träffa rätt många på graduation i alla fall.
pusspuss

Kommentera inlägget (3)




Kommentarer
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips och tips!

Hejsan vilken härlig blogg du har! :)

var med och tävla om att bli veckansblogg på min blogg! :D

Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

fan vad kul! Jag vill också till USA!!! :(

2012-05-19 @ 19:55:49
URL: http://brunettebellac.blogg.se/
Postat av: william

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Still Lost" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-20 @ 09:31:04
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0