SHS Track and field

Mina trackpictures kom förra veckan! Track var ABSOLUT en av mina bästa upplevelser här. Det var så himla roligt. Bilderna togs precis i början på säsongen vilket betyder att jag var vit! Hahah.
Helgen har varit HELT proppfull. Skämtar inte. Köpte födelsedagspresent till Som på lördag morgon, åkte direkt till Eegjes barbecue, alla utbytesstudenter var där (+ Kylie), för vi ska vara med i en artikel i tidningen haha. Det var sjukt kul i alla fall. Prata massor om allt som hänt under året. Efter det åkte jag direkt till årets sista aspect meeting, som typ handlade om hemresan och typ looking back och grejer. Det blev ett väldigt känslofyllt möte haha, och många började gråta. Sade hejdå till Frederic och jag HOPPAS att jag hinner träffa honom en gång till innan jag åker. Efter the aspect meeting som slutade typ vid åtta åkte jag hem till Cara och så hade jag, Cara, Daniera, Tiphany, Kylie och Hildegun en sleepover. Det var också sjukt kul. Länge sedan jag hade en vanlig girl's night. Tiphany skjutsade mig till Kylies hus imorse och sedan hämtade Kevin upp mig och nu försöker jag att catcha upp min hög av homework som kommer såhär en vecka före finals samtidigt som vi ska ha ännu en Barbecue ikväll. Allså maj är en HELT galet månad. Jag skämtar inte. Det händer så himla mycket och det är så mycket man vill hinna med innan jag åker hem!
puss

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, du ser grymt atletisk ut, cooolt! :D

2012-05-08 @ 22:01:26
Postat av: Mira

ojsan, glömde skriva namn haha, men de va jag som skrev kommentaren, mira alltså ehe...

2012-05-08 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0