Sista normala skolveckan just nu

My favourite class och my favourite teacher - Anatomy med Mrs. Kempton. Hon är lätt en av de bästa lärarna jag någonsin har haft. Idag dissekerade vi en grismage med bebisar i! Ganska sorgligt för att de var så söta, men i alla fall. Det var en tävling mellan klasserna, för vilken mage som hade mest bebisgrisar. Vår hade 13, och vi kom tvåa tror jag haha. Gissa vem som gjorde en AWESOME catch med the football idag i P.E liksom?!?! Jag är helt grym på football nu haha. Visste knappt vad det var förut haha.
Jag och Kiara i våra blue and gold spirit week T-shirts haha.
Vill egentligen åka med trackteamet till State meet imorgon, men det verkar inte som jag kan få en skjuts hem (vi kommer hem typ mitt i natten haha) så jag blir nog kvar i skolan. Lite tråkigt. Måste hitta Coach Prince tidigt imorgon också och säga att jag inte kommer! Kommer bli ganska krångligt hahah.
puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0