Sweden invasion

Juste ja, jag glömde ju och säga ngt om mamma och pappa och dom i förra inlägget! De är här i alla fall. Jag har visat dem allt, typ min skola och alla mina kompisar hus. Hahah. Plötsligt har jag en taxi 24/7! Hahah, nej men det var bäst och träffa dem igen. Kan ju säga att jag är helt hopplös på att hålla isär svenska och engelska, vet aldrig vilket språk som kommer ur munnen nu mer. På bilderna är vi på Mama's Hawaiian Barbeque, ett matställe nära min skola hahah. Jag kommer också ihåg hur irriterande min familj är nu! Och hur roliga dom är. Nu när jag har träffat dom och minns hur de är så skulle jag lätt kunna stanna här tio månader till haha.
Fast de är bäst i världen såklart. Sov över på deras hotell en kväll (den enda kvällen jag kunde!) och det var så himla mysigt.
pusspuss i alla fall.

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0