the minutes are working over time

Mitt liv är bäst. Precis just nu är allt helt perfekt. Jag vill åka runt i bilar och hänga med alla mina favoritamerikaner för alltid. Det enda som förstör den här grymma tiden är tanken på att jag måste säga hejdå till alla om några dagar. Vi alla kommer att spridas ut all over the world. För många av mina amerikanska kompisar kommer lämna Sahuarita snart med. Jag graduated igår. Det var den grymmaste känslan ever. Jag sov hos Kylie för två dagar sedan, sista gången vi alla var tillsammans nästan. Jag var på gradnight hela natten också nyss. Jag har i princip inte varit hemma sedan i måndags.
Preparation and run through for graduation
Efter the preparation åkte me, hildegun och Joe till Denny's och åt lunch.
Joe släppte sedan av oss at a nailplace och vi gjorde om våra nalgar (vi får discount för vi är exchange students!) och sedan gick vi till starbucks.
'
Snygga va?! Lol.
sedan var det time for GRADUATION. Vi fick ju inte ha på oss cap and gown at the graduation, men vi satte på oss allt innan BARA för att ta bilder lol.
Gradnight! I princip blir man inlåst på campus från 11 på kvällen till 5 på morgonen natten efter graduation. Gratis mat och massa roliga grejer och göra. Skulle inte funka i Sverige, men since typ alla Junoirs och Seniors går till Gradnight här är det fett värt. Min bästa Kiara på bilden.
Kylie och jag.
)
time to try to sleep some more. Maybe. Jag har inte tid att sova. Kommer nog inte ha tid förrän jag kommer till Sverige.
puss

Kommentera inlägget (0)



Trackback



2011/2012


RSS 2.0