Näst sista dagen i Sahuarita

So what can I say? Det är så sjukt nära slutet nu. Igårkväll sa jag hejdå till en hel grupp med kompisar, och imorse åkte Som hem till Thailand. Ikväll ska jag säga hejdå till några av mina allra bästa kompisar. Imorgon är min sista dag och jag ska säga hejdå till ytterligare några kompisar då. Mitt rum är helt tomt nu, och det märks liksom överallt att det nästan är slut. Jag har varit konstant upptagen sedan skolan slutade förra fredagen, helt ärligt. Har liksom inte varit hemma en enda sekund. Lämnat huset på morgonen och kommit hem mitt i natten typ. Lol. Och på torsdag morgon är min tid i Sahuarita över. Och jag printade precis ut alla flygbiljetter! Herre. Känns så himla sorgligt att lämna hela sitt liv ännu en gång:(
Jag behövde ju självklart en bild på mig själv framför en skolbuss haha.
puss hörrni, vi ses om 13 dagar!!!!

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: JennyZ

SKA BLI SÅ HIMLA KUL ATT SE DIG IGEN!!!! Längtarlängtarlängtar<3

2012-05-30 @ 01:07:37
Postat av: tesse

JAAA :D:D:D:D hemma den 11 juni:)

2012-05-31 @ 07:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0